ЗАХВАЛНОСТ БОГУ

Боже одакле да почнем да ти се захваљујем?
Хвала ти што и ја недостојан на земаљској кугли станујем.
Што ме још ниси казнио због безакоња мојих,
што ми дозвољаваш да се покајем, да вољу Твоју творим.

Хвала ти на дивној породици, што смо још увек заједно,
што никад ниси дозволио да на колена паднемо,
и када је било тешко, показао си нам пут решења,
опрости нам Боже грехове, да дођемо до спасења.

Хвала ти Боже што ме свако јутро будиш,
у знак захвалности, ја ти се молим, ја ти служим,
помози ми молим те, да ме ђаво не превари,
да никада Боже своју службу занемарим.

Да ме не удаљи од цркве, породице, вере,
па када ме гледа како пропадам, подло да ми се смеје,
али када буде хтео на мене да упери прстом,
бранићу се најмоћнијим оружјем, бранићу се Часним Крстом!

Хвала ти Боже на браћи и сестрама у Христу,
знам да нисам сам, знам да имамо стазу исту,
знам да исти су нам путеви који ка Теби воде,
запиши нас у књигу вечнога живота, молимо ти се Боже!

Хвала ти Боже на природи коју си премудро створио,
хвала ти на деци нашој, знам због чега сам се борио,
хвала ти на ведром небу, много сам срећан кад га гледам,
што никада нисам гладан, што никада нисам жедан.

Што ме напијаш водом и храниш насушним хлебом,
што ми дозвољаваш да гледам како птице сложно лете небом,
хвала ти што си ми многе услишио молитве,
никада Боже нећу престати Теби да молим се.

Хвала ти Господе што у Србији сам рођен,
много сам поносан, на наше претке, славне вође,
који су битке побеђивали јер су веровали у Тебе,
за нашу будућност они су жртвовали себе.

Много бих још ствари могао Господе да поменем,
али молим ти се Боже да своје људе опоменеш,
да се на прави пут врате, да земаљску славу одбаце,
да крену сви до једног “у Христа да се облаче“.

Чувај нас Боже да издржимо од напада искушења,
да ниједна земаљска сласт, не успе да нас мења,
помози ми Боже да за добро борим се,
прими нас у покајању, Господе молим те!

Аутор : Худи Серб / Анонимни Аутор – АА
преко „Будимо људи“. Патријарх Павле

Постави коментар