Молитва за одважност

Господе, не молим те за виђења и чуда, молим тек снагу за живот свакодневни.
Поучи ме умећу малених корака.
Мисли ми разбистри, учини ме сналажљивим,
научи ме уграбити прави тренутак.
Дај да видим како је све у животу важно.
Снаге ми дај за ред и праву меру,
да не клизим кроз живот попут расипника,
већ време своје да мудро распоређујем,
па ипак да умем препознати тренутке
богате сјајем, лепотом и милином
и одвојити часак за ужитак срца и духа.
Помози ми спознати да не користи сањати –
нити о прошлости, нити о будућности
те да је најважнији садашњи час,
и да све што следи учиним најбоље.
Сачувај ме обмане да живот глатко тече.
Трезан ми увид подари у истину
да су потешкоће, порази и падови,
неуспеси, боли па и катастрофе
на стази живота верни пратиоци
уз које наша бића сазревају и расту.

Antoine de Saint-Exupery
преко Molitva za odvažnost (autora ‘Malog Princa’)

Постави коментар