Молитва Сијукс Индијанаца

„Дозволи да се моје руке пуне поштовања
дотакну ствари које си Ти створио.
Изоштри моје ухо да чује твој глас.
Учини ме мудрим како бих спознао наук
који си ти тајновито ставио у сваки лист,
у сваки камен.
Тражим снагу,
али не да бих надјачао своју браћу,
него само да бих надвладао
свог највећег непријатеља – самога себе.
Боже, дај ми мирноћу да поднесем ствари
које не могу променити,
дај ми храброст да променим ствари
које могу променити,
и дај ми мудрост да разликујем
једно од другога.
Нека не будем заштићен од опасности,
већ да се без страха суочим с њом.
Нека не молим за смирење мога бола,
већ за јако срце да га савладам.
Нека не тражим савезнике у животној борби,
већ да се ослоним на властите снаге.
Нека не преклињем за спас од страха,
већ за наду да освојим своју слободу.
О Ти, узвишени, пресвети Боже!
Унеси светло у тмину мога срца.
Подари ми исправну веру, постојану наду,
истинско милосрђе и дубоку понизност с мудрошћу и поимањем,
о Боже, тако да бих могао чинити оно
што је уистину Твоја света воља.
Амин!“

преко Molitva Sioux Indijanaca

Оставите одговор

